Άγγελος Π. Καρατζαφέρης - Ειδικός Παθολόγος - Μικρά «μυστικά» καθημερινής ευεξίας

Μικρά «μυστικά» καθημερινής ευεξίας

Μικρά «μυστικά» καθημερινής ευεξίας 1920 1280 mduser

• Τρέφεστε σωστά ακολουθώντας σαν πρότυπο την Μεσογειακή Διατροφή, με τροφές πλούσιες σε φρούτα, λαχανικά και ελαιόλαδο σαν βασική πηγή λίπους
• Προσθέστε καθημερινά στον καφέ σας ¼ κουταλάκι κάρδαμο σε σκόνη
• Καταναλώνετε άφθονο νερό καθώς βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού
• Τρώτε τουλάχιστον 3 ώρες πριν πέσετε για ύπνο
• Μην πέφτετε στο κρεβάτι για να δείτε τηλεόραση, να διαβάσετε ή να φάτε. Χρησιμοποιήστε το κρεβάτι αποκλειστικά σαν χώρο ύπνου
• Κοιμηθείτε τουλάχιστον 7-8 ώρες ημερησίως
• Μην χρησιμοποιείτε tablets και κινητά στο κρεβάτι πριν τον ύπνο. Το ίδιο ισχύει και για την τηλεόραση. Οι συσκευές που εκπέμπουν φωτεινή ακτινοβολία προκαλούν αϋπνία και έντονη κόπωση την επόμενη ημέρα.
• Αν καπνίζετε, διακόψτε το κάπνισμα
• Γυμνάζεστε σε τακτική βάση και προσέχετε το σωματικό σας βάρος
• Φροντίστε να μειώσετε το καθημερινό stress
• Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας για χαλάρωση και δραστηριότητες στην ύπαιθρο
• Δημιουργήστε ένα περιβάλλον στο χώρο εργασίας ή στο σπίτι σας που να σας ηρεμεί και να σας γεμίζει θετικά συναισθήματα. Βάλτε να παίζει χαμηλά η μουσική που σας αρέσει ή αρωματίστε το χώρο με αγαπημένα σας αρώματα
• Στην τόνωση του οργανισμού βοηθούν τα συμπληρώματα διατροφής με βάση το ginseng και τον βασιλικό πολτό καθώς και συμπληρώματα πλούσια σε βιταμίνες, σίδηρο και ιχνοστοιχεία